Gmina Miękinia zakończyła realizację zadania pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia w 2019 r.”, współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Wykonawcą prac była firma REVOL Sp. z o.o. z Łodzi. W ramach zadania, którego całkowity koszt wyniósł 59 162,97 zł. Gmina Miękinia uzyskała dotację WFOŚiGW we Wrocławiu w kwocie 17 206,80 zł. Zadanie zakończyło się we wrześniu br. i obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach zlokalizowanych na terenie gminy Miękinia w ilości 89,638 Mg.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania, przy wsparciu finansowym ww. instytucji. Mieszkańcy mogą składać deklaracje do końca 2019 r. http://wfosigw.wroclaw.pl/