Magnolia Park powiększyła się o ponad 20 tys. mkw. - po rozbudowie do największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku wprowadziło się kilkadziesiąt nowych sklepów, lokali usługowych, kawiarni i restauracji. - Umacniamy swoją pozycję wśród galerii we Wrocławiu i regionie i stajemy się jeszcze bliżsi naszym klientom. Magnolia to miejsce, w którym nie tylko zrobimy zakupy, ale miło spędzimy czas, zjemy i znajdziemy mnóstwo rozrywek - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Trendy gonią
Jeszcze na etapie trwającej rozbudowy w Magnolia Park pojawiło się wiele oczekiwanych przez klientów marek. Znacznie wzbogaciła się oferta modowa oraz dla aktywnych, wśród sklepów można wymienić choćby niezwykle popularny wśród klientów TK Maxx.
– Magnolia wyznacza trendy, wprowadzając marki, których we Wrocławiu brakowało i proponując największy wybór sklepów. Rozbudowa nam to umożliwiła – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
W nowej części klienci znajdą marki, stanowiące propozycję dla osób poszukujących nowych trendów. Samsung Brand Store, salon Crocs czy The North Face to nowość na wrocławskim, ale i dolnośląskim rynku. Modową ofertę wzmocnią m.in. New Look, LC Waikiki i Wittchen. Miłośnicy aktywności fizycznej będą mogli wybierać w bogatym asortymencie New Balance, City Sport, 7 Sport (Le Coq Sportif), Diverse Woman i Nike. Niektóre sklepy zmieniły lokalizacje i znacznie się powiększyły. Mohito z pierwszego piętra przeniosło się na parter dobudowanej części i zwiększyło powierzchnię niemal dwukrotnie. W nowej części Magnolia Park znalazł się też sklep jubilerski Yes, modowa Bershka, Pull and Bear, a na dwóch poziomach - największy w regionie Reserved.
Dla dzieci i aktywnych
Magnolia Park w znaczący sposób zwiększyła swoją ofertę skierowaną do osób aktywnych.
W lipcu 2014 r. swój sklep otworzył tu Decathlon. Nad nim w styczniu 2015 r. zaczął działać klub Jatomi Fitness. Tę propozycję uzupełniły teraz sklepy z modą i akcesoriami sportowymi 7 Sport (Le Coq Sportif), Nike, New Balance, The North Face i Crocs - wszystkie znajdziemy na parterze nowej części.
Większa Magnolia Park oznacza również większe możliwości dla rodzin z dziećmi. W nowo dobudowanej części znajdzie się miejsce dla sklepu Smyk, który zajmie aż dwa poziomy. Dzieci z pewnością nie będą się nudzić w zlokalizowanej opodal na pierwszym piętrze sali zabaw Labibu. Mamy będą mogły zrobić zakupy w Mothercare.
Atrakcyjnie zapowiadają się zorganizowane w przemyślany sposób strefy wypoczynku. Można w nich usiąść, skorzystać z bezprzewodowego Internetu albo po prostu odpocząć podczas zakupów, co ułatwia aranżacja z wykorzystaniem roślin i komfortowych siedzisk.
14 boisk
Magnolia Park zadbała o kompleksową strefę restauracyjną. Na pierwszym piętrze dobudowanej części znajdziemy popularne wśród odwiedzających Pizzę Hut i Ohh!! Sushi & Grill - obie restauracje z obsługą kelnerską. W sąsiedztwie powstała Express Kuchnia Marche. Na tym nie koniec zmian - bo metamorfozę w kolejnych miesiącach przejdzie też strefa gastronomiczna zlokalizowana w dawnej części obiektu przy kinie Helios. Wśród nowych restauracji w tej części znajdzie się Burger King i KFC. W sumie strefa restauracyjna w Magnolia Park powiększy się dwa razy, a miejsc dla klientów będzie blisko tysiąc.
- W kolejnych miesiącach przebudowane zostaną też tereny sąsiadujące z budynkiem centrum handlowego. W miejscu dawnego amfiteatru powstanie multifunkcyjne boisko, a do dyspozycji najmłodszych będzie zrewitalizowany plac zabaw – dodaje Tomasz Waszkiewicz.
Od czwartku 19 marca galeria liczy ponad 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA) przy ponad 250 działających sklepach, punktach usługowych, kawiarniach i restauracjach. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Z okazji otwarcia na odwiedzających czeka moc atrakcji:
DNI RABATÓW (19 marca -22 marca)
Ponad 70 sklepów z nowej, ale i działającej części galerii przygotowało zniżki nawet do 50%. Rabaty będzie można znaleźć w sklepach oznaczonych specjalnymi nalepkami. Dostępne są te na stronie Magnolia Park.
MANICURE MARATON (19 marca-20 marca)
W czwartek i piątek na 10 przygotowanych stanowiskach klientki Magnolia Park będą mogły skorzystać z darmowego manicure od Manicure Express. Wystarczy zrobić zakupy za min. 100 zł.
WIELKIE MODOWE SHOW (21 marca)
Sobota to dzień poświęcony modzie. Prawdziwym wydarzeniem będzie wielki pokaz mody, z profesjonalną oprawą, zainspirowany książką Doroty Wellman - ,,Ja nie mogę być modelką?!”. Najemcy Magnolia Park zaprezentują klientom kolekcje przygotowane na najnowszy sezon. Dziennikarka będzie gościem specjalnym, który wraz ze stylistkami opatrzy pokaz profesjonalnym komentarzem i udzieli wrocławianom porad związanych z najnowszymi trendami. Początek: godz. 15.00
Godz. 13.00 Dorota Wellman przedstawi wrocławianom swoją najnowszą książkę. Będzie to również szansa dla klientów na rozmowę z gwiazdą telewizji.
TALENT SHOW DLA NAJMŁODSZYCH (22 marca) i KONCERT
Z atrakcji przewidzianych w niedzielę najbardziej ucieszą się rodzice i dzieci. Zorganizowany zostanie Talent Show ,,Magnolia Szuka Talentów”. Artyści będą mieli okazję zaprezentować się przed jury w składzie Dorota Wellman, Maciej Musiał oraz Margaret. Całość poprowadzi Marcin Prokop.
• Precastingi od 10.00 do 14.00
• Talent Show od 16.00 do 18.00
• Finał o 18.00
O godz. 14.00 Marcin Prokop spotka się również z klientami, opowiadając o swojej nowej książce „Jego wysokość Longin”.
Zakończenie wielkiego otwarcia Magnolia Park uświetni koncert Margaret - godz. 19.30.